Programy partnerskie to pewna forma współpracy pomiędzy sprzedawcą/usługodawcą a jej partnerami.
Programy partnerskie to pomysł dla firmy na reklamę i dla partnerów na dodatkowe dochody. W dobrze zorganizowanym PP obie strony odnoszą korzyści.
Program partnerski to bardzo potężne i coraz popularniejsze narzędzie internetowego marketingu. Jako partner internetowych sprzedawców polecasz im klientów i od ich zakupów dostajesz prowizję, co oznacza, że dzięki PP, nie musisz posiadać i sprzedawać własnego produktu.
Wygląda apetycznie, ale…
TAK! Twoje dochody z racji uczestnictwa w programach partnerskich mogą być wysokie, nawet bardzo wysokie, jednak trzeba uczciwie powiedzieć, że wszystko zależy od Ciebie. Jeśli uważasz, że jest to kolejny sposób na „szybką kasę z Internetu” to muszę Cię rozczarować. Nie ma takich sposobów, nigdy nie było i prawdopodobnie nigdy nie będzie.
Twój sukces, świetne wyniki (a więc dochód) będzie uzależniony przede wszystkim od Twojego zaangażowania, wkładu pracy oraz wiedzy, którą należy nieustannie pogłębiać.
Moim celem absolutnie nie jest zniechęcić Cię do programów partnerskich, lecz uczciwe postawienie sprawy, oraz upewnienie się, że jesteś lub będziesz świadomym partnerem (głównie do partnerów kieruję informacje umieszczone w tym artykule).
Jeszcze raz, czym jest program partnerski?
Jest to pewna forma współpracy pomiędzy firmą i jej partnerami, która polega na tym, że partner promuje produkty lub usługi firmy, organizatora PP.
Partner w programie partnerskim jest dla firmy swoistym pracownikiem działu sprzedaży z tą różnicą, że takich pracowników może być bardzo dużo a ich praca nie kosztuje firmę nic, dopóki nie będzie jej efektów.
W programie partnerskim partnerzy nie mają fizycznego kontaktu z produktami, które sprzedają. Jedynym ich zadaniem jest Przedsprzedaż i promocja produktów, a dalszą część transakcji z klientem przejmuje właściciel programu partnerskiego, w ramach którego działają partnerzy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.