Dzień
dobry, nazywam się … i dzwonię z firmy ….
Chciałam/
chciałem się spytać czy mają Państwo jakieś informacje
dotyczące dostawy węgla/drewna/piasku…
Niestety
towar jeszcze nie dotarł. Czy wie Pan/Pani co się stało? Kiedy
mogę oczekiwać dostawy? Kiedy przyjedzie/ dojedzie towar? Kiedy
dojedzie ciężarówka z towarem?
Dzwonię,
żeby zapytać na jaki adres mamy wysłać towar. Dzwonię, żeby
potwierdzić nazwisko i adres odbiorcy. Czy Bankowa 10 to wasz
aktualny adres?
Niestety
nie mogę znaleźć tego adresu na mapie/ na google.maps. Czy ten
adres naprawdę jest dobry/aktualny?
Wysłałam/wysłałem
Państwu naszą ofertę. Czy Miał Pan/Pani okazję już się z nią
zapoznać? Chciałam/chciałem spytać, co Pan/Pani o tym myśli i
czy zdecydował/-a się Pan/Pani na współpracę z nami?
Bardzo
mi przykro, ale wczoraj nie byliśmy w stanie/ nie mieliśmy
możliwości posłać przelewu. Strona internetowa banku nie
działała. Bank miał przerwę techniczną. Jeszcze dziś poślemy
przelew. Przepraszam, że musieli Państwo czekać.
Przykro
mi o tym informować, ale towar, który otrzymaliśmy ma wady/ jest
uszkodzony. 20 sztuk jest zniszczone/połamane/stłuczone. Pilnie
potrzebuję nowej dostawy, ponieważ muszę umieścić towar w
sklepie. Proszę mi powiedzieć, kiedy możecie Państwo posłać
brakujące 20 sztuk? Potrzebujemy tego jak najszybciej.
Na
fakturze, którą dostałam/-łem są błędy. Jest tam więcej sztuk
towary niż zamawialiśmy. Nie ma także rabatu/zniżki, jaką nam
obiecał przedstawiciel Państwa firmy. Czy możemy prosić o nową,
poprawioną fakturę? Bardzo dziękuję za pomoc./ Z góry dziękuję
za pomoc.
Chciałam/-łem
się spytać/dowiedzieć, ile będzie kosztowało wysłanie paczki do
Chorwacji. To nie będzie priorytet, tylko zwykła przesyłka
ekonomiczna. Potrzebuję też wiedzieć czy nadawca lub/albo odbiorca
będzie musiał zapłacić cło za tę paczkę. Czy może mi Pan/Pani
powiedzieć mniej więcej ile to będzie kosztować?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.