wtorek, 22 marca 2016

Rozmowy biznesowe cz.2



Dzień dobry, nazywam się … i dzwonię z firmy ….

Chciałam/ chciałem się spytać czy mają Państwo jakieś informacje dotyczące dostawy węgla/drewna/piasku…

Niestety towar jeszcze nie dotarł. Czy wie Pan/Pani co się stało? Kiedy mogę oczekiwać dostawy? Kiedy przyjedzie/ dojedzie towar? Kiedy dojedzie ciężarówka z towarem?




Dzwonię, żeby zapytać na jaki adres mamy wysłać towar. Dzwonię, żeby potwierdzić nazwisko i adres odbiorcy. Czy Bankowa 10 to wasz aktualny adres?

Niestety nie mogę znaleźć tego adresu na mapie/ na google.maps. Czy ten adres naprawdę jest dobry/aktualny?



Wysłałam/wysłałem Państwu naszą ofertę. Czy Miał Pan/Pani okazję już się z nią zapoznać? Chciałam/chciałem spytać, co Pan/Pani o tym myśli i czy zdecydował/-a się Pan/Pani na współpracę z nami?



Bardzo mi przykro, ale wczoraj nie byliśmy w stanie/ nie mieliśmy możliwości posłać przelewu. Strona internetowa banku nie działała. Bank miał przerwę techniczną. Jeszcze dziś poślemy przelew. Przepraszam, że musieli Państwo czekać.



Przykro mi o tym informować, ale towar, który otrzymaliśmy ma wady/ jest uszkodzony. 20 sztuk jest zniszczone/połamane/stłuczone. Pilnie potrzebuję nowej dostawy, ponieważ muszę umieścić towar w sklepie. Proszę mi powiedzieć, kiedy możecie Państwo posłać brakujące 20 sztuk? Potrzebujemy tego jak najszybciej.



Na fakturze, którą dostałam/-łem są błędy. Jest tam więcej sztuk towary niż zamawialiśmy. Nie ma także rabatu/zniżki, jaką nam obiecał przedstawiciel Państwa firmy. Czy możemy prosić o nową, poprawioną fakturę? Bardzo dziękuję za pomoc./ Z góry dziękuję za pomoc.



Chciałam/-łem się spytać/dowiedzieć, ile będzie kosztowało wysłanie paczki do Chorwacji. To nie będzie priorytet, tylko zwykła przesyłka ekonomiczna. Potrzebuję też wiedzieć czy nadawca lub/albo odbiorca będzie musiał zapłacić cło za tę paczkę. Czy może mi Pan/Pani powiedzieć mniej więcej ile to będzie kosztować?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.